Wysyłka i zwroty

Artykuły zamówione w naszym sklepie wysyłamy zgodnie z wyborem użytkownika w procesie zakupu towaru. Koszt przesyłki widoczny jest w momencie składania zamówienia, po wybraniu odpowiedniej metody transportu. Paczki kurierskie wysyłamy kurierem DPD, który dostarcza przesyłki do godziny 16:00 następnego dnia roboczego od nadania.

Towary znajdujące się w magazynie wysyłamy wkrótce po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Koszt pakowania i transportu towaru odsyłanego na reklamację pokrywa kupujący i realizuje we własnym zakresie.

Zgodnie z prawem istnieje możliwość zwrotu zakupionego przez internet towaru do 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny. Warunkiem zwrotu jest zawiadomienie sklepu w wymaganym terminie o dokonaniu zwrotu oraz pokrycie kosztów wysyłki we własnym zakresie. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania. W przypadku zakupu towaru w opakowaniu lub/wraz z akcesoriami, do zwrotu wymagany jest zarówno sprzęt, jak i niezniszczone opakowanie wraz z akcesoriami. Produkty z uszkodzonym opakowaniem, bądź które noszą znamiona użytkowania (np chipy z przytopioną/naruszoną plombą) nie zostaną przyjęte. Zwrot kosztów zakupu następuje przelewem na konto kupującego. Nie podlegają zwrotowi koszty przesyłki towaru. Osoba, która zwraca towar jest zobowiązana do dołączenia podpisanej kopii korekty faktury lub dołączenia paragonu, karty gwarancyjnej oraz poprawnie wypełnionego formularza zwrotu dostępnego na stronie lapkop.pl

back to top